Fursecuri cu crema ”cerra”

Aluat:

250gr unt
3 galbenusuri
3 linguri de smintina
100 gr zahar pudra
450 gr faina
se face un aluat care arata asa:

Se presara putina faina pe masa si deasupra aluatului si se intinde potrivit cam 6mm , se taie cu un paharel micut in diametru rondele si se pun in tava pe hirtie de copt.aluatul ramas de la rondele, se aduna din nou si se repeta operatia de taiere cu paharelul. Tre sa iese cam 100-120 de rondele.

Albusurile ramase de la aluat, se bat spuma tare cu 200 gr zahar pudra si se pune pe fiecare bucata exact in mijloc, cu siringa (de prajituri) bezea. cam asa:

Se pun in cuptorul incalzit dinainte la 170gr si se coc pina se intareste bezeaua deasupra.

Coapte tre sa arate asa:

Le lasam sa se raceasca bine.( eu am pus ambele tavi odata in cuptor).

Crema:
Este o crema clasica cruda..

100-150 gr unt
1 ou intreg
2 linguri pline cacao
150 gr zahar pudra
1 esenta de rom

Toate se amesteca cu lingura , apoi se baga mixerul sa spumam crema.

Acum le umplem!
Punem crema in mijlocul rotitei si lipim o alta rotita si va arata cam asa:

Crema sa nu depaseasca marginea rotitei!

Gata umplute!

Si sa va fac pofta mai bine!

Crema eu am facut-o asa conform retetei. Daca va deranjeaza oul crud , puteti sa adaugati doar untul, rom si ciocolata topita.

Pofta buna !!!

4 comentarii (+add yours?)

  1. valery
    Apr 07, 2012 @ 19:10:53

    Cerra , nu cred sa deranjeze pe cineva oul crud , pufoseste crema , si nu e gretoasa deloc fiind o crema cruda , BUN BUN BUN !!!

    Răspunde

  2. valery
    Apr 07, 2012 @ 19:08:40

    fursecurile genul acesta bunica tare des le mesterea , am incercat si eu , dar la mine cred ca e buba la cuptor😦 nu se usca frumos bezeaua se perpeleste , creste frumos , si cand le scot se face ca un fel de caramea😦

    Cerra , Arata minunat fursecurile !!! pacat ca nu le pot face si eu😦 mi-e tare dor de fursecurile astea , se topesc in gura , hmmm si bezeaua pufoasa …parca le simt gustul :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

