Prajitura cu nuci si glazura de ciocolata F1 & F2

Prajitura este facuta dupa reteta ”Tort de alune”postata de Adriana aici modificata de mine

post-1316-13610422028156

Sectiunea imediat dupa glazurare! Gustul nucilor, al ciocolatei fac aceasta prajiturica divina!

Ingrediente

folosite de mine:

Indulcitori la alegere unul  dintre cei enumerati mai jos

  *****zahar de mesteacan 60 gr

 *****zahar de cocos  100 gr

200gr nuci macinate

150 ml ulei

3 oua intregi

60 gr ciocolata neagra 74% cacao tocata marunt

200 ml kefir

1 varf cutit sare

70gr faina integrala de grau

70 gr tarate de ovaz rasnita

1 plic bicarbonat de amoniu

Am copt in tava lungime=30cm latime=20cm

Modul de preparare:

Am batut ouale intregi cu indulcitorul, apoi am adaugat kefirul si uleiul, am mixat putin pana la omogenizare, apoi am adaugat nuca macinata+taratea+faina integrala+ciocolata maruntita+bicarbonatul de amoniu pe care le`am imbinat toate intr`un bol  separat si am turnat totul in bolul cu ouale batute cu idulcitorul, kefirul si uleiul. Am pus la copt pe 180 grade ptr 35 minute. Proba cu scobitoarea.

Imagine atasata

coapta

Imagine atasata

Am lasat sa se raceasca, apoi am taiat 15 patratele si le`am glazurat.

post-1316-13610421387922
glazurate
Imagine atasata
again
Imagine atasata
again
Imagine atasata

Glazura:

100gr cioco neagra 74% cacao

200 ml smantana ptr frisca 30%

Incalzim smantana cu ciocolata si amestecam pana se topeste toata ciocolata si racim amestecand, apoi turnam cu lingura peste patratelele de prajitura, decoram cu migdale/nuci ce avem la indemana. Un gust perfect.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Mariana Badea
    ian. 10, 2016 @ 21:57:21

    Delicioasa!

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.