Peste pane de post

IMG_0433

Pestele poate fi cel preferat de voi ! Eu am folosit crap!

Mod de preparare

Bucatile de peste fara oase, spalate, zvantate cu servetele, asezonat cu sare si piper, lasat sa stea 30 min in frigider. Dupa 30 min, l`am scos, lasat vreo 15 min sa stea la temp camerei. Intre timp am pus putina faina , apa minerala, sare , piper, turmeric, putina pasta de ardei rosu intr`un castronsi am amestecat cu mixerul para compozitia. Trebuie sa iasa o comp putin mai groasa ca si la clatite. Bucatile de peste le`am pus intr`o punga mai mare, am adaugat faina mai multa si am scuturat punga. Fiecare bucata de peste infainata am dat`o prin compozitia facuta si am pus la prajit in tigaie.

Servit alaturi de  paste spirala prajite inainte de fierbere, apoi imprietenite cu niste cartofi fierti si zdobiti cu furculita, ceapa verde calita, turmeric si piper, alaturi de o salata asortata (rosii, ceapa verde, ridichi, varza rosie, usturoi verde, castraveti, ardei iute rosu,
fetica, zeama de lamaie).

IMG_0442

Pofta buna!

 

 

Lasă un răspuns

