Piersici bio

IMG_8530 copy

Va prezint Piersici bio umplute cu miezul lor, unt, rom, crema de ciocolata!

 

IMG_8505 copy

Aceasta reteta am facut`o dupa o postare facuta de o membra pe grupul ”Pasiunea mea Bucataria” cu modificari atat la cantitati, mod de formare al bilutelor, umplutura cat si la coloranti!
Voi prezenta modul meu de preparare:

Ingrediente

(cana masoara 250ml)
 3 oua 
 1cana zahar
1cana ulei 
1cana lapte 
1 plic praf de copt 
 1plic zahar vanilat
 1kg faina alba (la sfarsit se mai adauga cate putina faina cat sa fie un aluat elastic)
 1 varf lingurita turmeric

Crema:

 

ptr cele doua tavi 72 de bilute /36 piersici ( Jumatate din aluat)
1 cutie crema de ciocolata 400gr (sau ciocolata neagra 3oo gr topita)
1 esenta de rom
100 gr unt 82 % (faca folositi ciocolata neagra se adauga in plus 1oo gr unt)
miezul piersicutelor maruntit bine
Toate le`am amestecat impreuna toate am pus in pos si am umplut toate jumatatile apoi le`am lipit.
Ptr culori am folosit:
Rosu: suc de sfecla rosie
Galben: apa rece cu turmeric

 Mod de preparare

Din toate ingredientele se framanta un aluat.
Am facut aluatul apoi l`am intins si am taiat cu o forma mica (merge un paharel de tuica) apoi facute bilute pe care le`am apasat putin cand le`am pus in tava tapetata cu hartie de copt.

 

DSC00869 copy

 

Se coc la 160 de grade sa nu crape deasupra si se lasa cat sa se rumeneasca usor dedesubt. 

 

DSC00871 copy

Dupa coacere eu le`am lasat sa se raceasca, apoi le`am scobit cu ustensila ascutita de curatat legume.

 

DSC00873 copy

 

Piersicile se umplu apoi se dau prin culoarea galbena repede, apoi prin cea rosie partial dupa imaginatie, prin zahar tos se aranjeaza departate pe o tava sa se usuce putin.Dupa ce sunt zvantate, se pune o folie transparenta deasupra lor.

IMG_8509 copy IMG_8521 copy IMG_8527 copy

 

Din ingredientele prezentate ies 4 tavi. Eu am ales sa coc doar jumatate din aluatul rezultat adica doua tavi, iar aluatul ramas l`am infainat si l`am pus in punga de plastic la congelator.

Pofta buna!

 

 

Lasă un răspuns

