Tagliolini al nero di seppia con frutti di mare

DSC01085 copy copy1

Auzind atatea despre pastele cu negru de seppia am hotarat sa incerc si eu sa vad cat de bune sau cat de rele sunt .

Am pregatit ptr prima data aceste paste si am ales sa le pregatesc cu fructe de mare. Sunt super bune! 

Eu am ales o varianta foarte simpla gandind cam ce condimente se potrivesc cu fructele de mare (variante sunt multe eu am spus doar varianta folosita de mine).

Ingredientele se ajusteaza in functie de cantitatea pregatita si gustul bucatarului 

 

 

DSC01067 copy

 

Fructe de mare

Tagliolini al nero di seppia

surimi

ulei de masline cu ierburi aromate , ardei iute

ardei rosu iute proaspat

piper negru macinat

sare

usturoi taiat felii

putin ulei

frunze de patrunjel 

zeama de lamaie

Mod de preparare

Pastele se fierb in apa cu sare in mod normal se fierb 4 minute daca par ptr gustul vostru prea all dente le mai lasati putin. Cand sunt fierte se strecoara, se pun intr`un vas si se toarna uleiul de masline aromat.

Mod de preparare al fructelor de mare

Intr`o tigaie se pune uleiul sa se incalzeasca, o parte din usturoiul feliat lasat sa se infierbinte cat lase aroma apoi se pun fructele de mare congelate (sau proaspete) capac peste tigaie si lasate cam 12-15 minute sa se prepare si sa scada zeama care o lasa. Cand sunt aproape gata se pun o parte din  surimi taiat bucati se amesteca putin  se adauga usturoiul, sarea, piperul, ardeiul iute,oprim focul si punem patrunjelul verde tocat marunt si zeama de lamaie.

Mod de asamblare

Se pot pune pastele in tigaie peste fructele de mare sau asa cum am procedat eu

pastele si in mijlocul lor fructele de mare si am garnisit cu ardei rosu iute si surimi.

 

DSC01085 copy copy1

 

Pofta buna!

 

 

Lasă un răspuns

