Sfecla rosie ptr iarna

 DSC00758

Sfecla rosie fiarta in borcan
Aproximativ 7 kg de sfecla rosie cruda (gen ridiche dar mai mare) am spalat`o, curatat de coaja si rasa pe razatorul de mere. Am amestecat`o toata sa se imbine cu sucul ei si am indesat in borcane de 720gr pana la gatul borcanului. In fiecare borcan am pus 3 linguri de otet , 1 lingura de zahar 1 aspirina si am completat cu apa rece pana la nivelul sfeclei din borcan. Am inchis borcanele si le`am pus in oala cu prosop dedesubt si deasupra prosop ud. Apa in oala am pus sa ajunga la treisfertul borcanelor si am lasat la foc mic. Cand au inceput sa fiarba borcanele le`am lasat cam 1 ora apoi am oprit focul. Le`am lasat sa se raceasca in oala.
Au iesit 10 borcane.
Cand servim adaugam hrean si sare.
Am pus aspirina ptr ca eu locuiesc la bloc si nu risc.
Am desfacut un borcan azi dimineata si este exact pe gustul nostru : noua nu ne place sa fie fiarta flescait trebuie sa se simta sfecla dar sa fie patrunsa.
Hreanul nu se pune la fiert ptr ca nu mai are tarie.

Lasă un răspuns

