Mancare de gogonele cu sunculita afumata

DSC00919 copy

Ingrediente:

2 cepe medii taiate 

1,5 kg gogonele curatate de coaja taiate felii (cine doreste le poate lasa cu  pielita)

ulei

sunculita afumata/ bacon

2 morcovi mari taiati bastonase

1 ardei rosu crud taiat / ardei rosu copt

2 linguri de zahar

sare

piper

usturoi 

(eu am pus si condimente chinezesti )

Mod de preparare:

Se pune intr`o cratita antiaderenta sunculita in putin ulei sa se rumeneasca putin

DSC00901

Se adauga ceapa sa se inabuseasca

DSC00903 copy

Apoi adaugam morcovii, gogonelele , condimentele, ardeiul,zaharul si amestecam

IMG_8582

 

Se acopera cu un capac si se lasa la fiert pana scad bine si formeaza un sos

DSC00917 copy

Eu am oprit din sunculita prajita si am pus si deasupra in farfurie

DSC00929 copy

Servim alaturi de orez fiert sau cu paste orzisor

Se consuma calda cu o garnitura sau rece pe o felie de paine.

In post se poate prepara fara sunculita

Pofta buna!

Lasă un răspuns

