Paste alla Carbonara

 

 

20150514_183004

20150514_182914

Ingrediente:

500 gr paste din grau dur

300-350 gr bacon afumat taiat (eu am avut felii subtiri)

putin ulei

6 galbenusuri

200 gr parmezan sau pecorino romano ( eu am folosit casul meu gras si uscat )

sare

piper

 1/2 lingurita turmeric (optional)

Mod de preparare:

Se prajeste baconul in ulei.

Se fierb pastele al dente in apa in care punem turmeric . In timp ce se fierb pastele se rade branza si se pregatesc galbenusurile.

Pastele fierte se strecoara neclatite, se pun intr`un vas sau tigaie se pune baconul prajit peste ele, piper si galbenusurile batute si branza(sare doar daca mai trebuie). Se amesteca in ele si se servesc fierbinti.
Daca doriti mai cremoase adaugati galbenusuri in plus.

Lasă un răspuns

