Ghiveci turcesc cu friptura /carne de miel si couscous

 

DSC01001

 

(ghiveci fara cartofi si dovlecel)

Ingrediente:

4 buc ceapa verde
2buc usturoi verde
500gr pasta de rosii / rosii decojite taiate marunt
sare
piper
ienibahar
cimbru
pudra de chimen
1 ardei iute
2 ardei grasi 
1 ardei kapia rosu
1 lingurita de zahar 
putina zeama de lamaie, frunze de patrunjel la sfarsit.

Mod de preparare:

Ceapa verde si usturoiul cu tot cu tija si taiate bucati potrivite le`am calit in saftul de la friptura de miel de ieri. Am adaugat ardeii taiati felii, condimentele, am lasat sa se inmoaie si ardeii , apoi am adaugat rosiile pasate si zaharul. Am mai lasat sa scada putin si am adaugat zeama de lamaie si frunzele de patrunjel.

Daca nu aveti saftul , 700gr – 1kg carne de miel se taie cubulete si se rumenesc in ulei la foc iute si de aici se continua ca in reteta de mai sus. Cand se pun rosiile se poate baga cratita in cuptor pina scade. Cel mai indicat un vas de lut sau un tuci ptr cuptor.

2 comentarii (+add yours?)

  1. cerulina
    Iun 23, 2014 @ 09:35:59

    Da! este foarte bun 🙂

    Răspunde

  2. geladumi
    Iun 21, 2014 @ 16:54:35

    Arata de sa-l mananci din priviri!

    Răspunde

Lasă un răspuns

