Ciambella lemon (reteta prezentata la TV Paprika de Nigella)

DSC01184

Nigella zicea ca este o reteta veche si se masoara cu paharul ingredientele.

paharul meu are 250ml

 

ingrediente:

1 pahar de iaurt gras

1pahare zahar

1 pahar de ulei

1 pahar de amidon

2 pahare de faina alba

3 galbenusuri (eu am pus 4)

3 albusuri (eu am pus 4)

coaja rasa de la o lamaie mare

1 lingurita rasa turmeric ( optional)

 1 fiola esenta de vanilie

1/2plic praf de copt (nu era trecut in reteta)

 

Mod de preparare:

Toate ingredientele in afara de albusuri se amesteca toate cu mixerul, apoi se adauga albusurile batute spuma tare incorporate usor in compozitie. Se unge cu unt sau cu ulei o forma rotunda se pune compozitia in ea si se coace 35min pe 180 grade zice reteta. Eu am copt putin mai mult proba cu scobitoarea. Se lasa sa se raceasca, apoi se pudreaza cu zahar aromat cu vanilie.

Forma originala de Ciambella este exact ca si un colac ptr inot dar eu de asta forma am si ciambella mea este mai motzata.

Forma mea de silicon are o inaltime de 8cm iar circumferinta de 20cm.

 

2 comentarii (+add yours?)

  1. adelina1954
    Dec 21, 2014 @ 04:31:09

    Reblogged this on Util și plăcut.

    Răspunde

  2. adelina1954
    Dec 21, 2014 @ 04:30:38

    Da, rețeta asta eu o fac în tava aia neagră de la aragaz și pun prune deasupra.

    Răspunde

Lasă un răspuns

