Placinta /Tarta cu spanac si cascaval la Tigaie

DSC00961 (Small)

 

12 comentarii (+add yours?)

  1. Anonim
    Iul 27, 2013 @ 12:05:13

    Arata tare bine tarta ta ,as vrea si eu sa o incerc ,dar nu vad unde ai scris ingredientele si modul de preparare :(((

    Răspunde

  2. Laura
    Apr 22, 2013 @ 17:50:27

    Nu a fost sa fie cu ton, ci tot cu ciuperci si praz, de data asta.Am inlocuit 2 oua cu 2 linguri de smantana lichida,mancam cam multe oua, zic eu, si a iesit perfect.Am si ornat-o de data asta 😉

    Am facut si un puisor, iar aveam prea mult aluat, pe care l-am copt in tigaie la foc mic si am pus doar cascaval deasupra.Delicois si puiutul!

    Răspunde

  3. Laura
    Apr 21, 2013 @ 21:13:20

    Urmatoarea incercare va fi cu ton, ceapa verde si rosii deshidratate.:)

    Răspunde

  4. Laura
    Apr 20, 2013 @ 16:45:18

    Cerra, mi-am facut cont pe arta culinara special ca sa iti multumesc pentru retetele tale, care sunt absolut fabuloase!!!Din pacate nu functioneaza, nu pot posta ,asa ca tot la blog am ajuns pana la urma.M-am si abonat, sa fiu sigura ca nu imi scapa nimic :)).Am facut azi tarta/placinta, doar ca nu am gasit spanac si am facut-o cu ciuperci, sotate cu ceapa si usturoi verde…mai buna decat orice pizza, abia am apucat sa ii fac o poza si a si disparut!!!!Data viitoare o sa fac cantitatea de aluat la jumatate, cred ca tigaia ta a fost de 28 cm, a mea e mai micuta, oricum nu s-a plans nimeni ca are prea mult aluat…Si aluatul asta cred ca poate fi folosit , daca e fara branza, la aproape orice, inclusiv pe post de paine rapida, e pufos si foarte gustos.

    Uite ce a iesit:

    Răspunde

  5. valery
    Apr 09, 2013 @ 21:00:13

    Am facut tarta , este extraordinara combinatia ! Multumim din suflet ptr reteta !
    PS: Am facut tarta asta si cu leurda de curiozitate , este foarte buna !
    Pupici cu mult drag .

    Răspunde

  6. cerulina
    Apr 02, 2013 @ 20:55:59

    Te astept cu impresii!

    Răspunde

  7. valery
    Apr 02, 2013 @ 19:12:16

    Foarte apetisanta tarta si rapida . Combinatia ma invita sa o prepar cat mai repede .
    Multumesc ptr reteta :floare:

    Răspunde

Lasă un răspuns

