Tagliatelle cu nuca , scortisoara , sirop de agave F1 &F2

IMG_4082 (Small)

4 comentarii (+add yours?)

  1. bvalery
    Mar 29, 2013 @ 21:39:20

    Grozav Cerra draga ca si la Monti ai gasit ideea minunata de a putea manca paste cu nuca sau mac , Cand eram mica ptr mine macul era cel mai gustos , refuzam sa gust nuca , acum accept si nuca si-mi place mult,dar ptr mine tot macul este cel mai si cel mai …Am profitat si am facut si eu ,dar abia am reusit sa gust ,termitele au devorat tot .
    Multumim ptr idee:floare: pupam cu drag zana care ne ajuta sa avem viata mai frumoasa .

    Răspunde

  2. cerulina
    Mar 25, 2013 @ 11:48:15

    Vezi, acum ca le`ai vazut ale mele, sunt sigura ca le vei face curand cu nuca sau cu mac, bune amindoua variante.

    Răspunde

  3. amintiridinbucatarie
    Mar 25, 2013 @ 06:52:45

    chiar ma gandeam acum vreo saptamana sa dac niste paste cu nuci si zahar, cum faceam cand tineam post, copil fiind 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

