Salata pikanta rece de paste din grau dur

Va servesc cu o salata pikanta  rece de paste din grau dur, care contine : vinete marinate in ulei, rosii seci in ulei cu alte mirodenii, ton,pesto alla Genovese,pasta de ardei copt rosu,frunze de patrunjel.

post-1316-1363613537263
cu pasta de ardei rosu copt pikanta
post-1316-13636135537153

4 comentarii (+add yours?)

  1. cerulina
    Mar 31, 2013 @ 07:59:53

    Poi faci tu acasa:

    Frunze de busuioc proaspat, usturoi, parmigiano/ pecorino romano,( merge cas sarat de oaie gras, zvantat si ras marunt,) ulei de masline,niste seminte de pin /caju si faci cel mai bine in mojar. Eu nu am mojar si fac in robot. Nu fac cantitate mare odata (cumperi si tu 2 ghivece de busuioc ptra ca scade busuiocul .

    Răspunde

  2. Ramona
    Mar 31, 2013 @ 05:34:21

    Cerra, spune-mi si mie ce sos pesto ai folosit? Eu nu am vazut un pesto Monty, pe piata, toate au tot felul de prostii. Mersi

    Răspunde

  3. cerulina
    Mar 25, 2013 @ 11:52:09

    Care? te referi la fainuri etc? Nu sunt cu mult mai scumpe decat as da pe celelalte care le foloseam pina acum. Daca imi zici exact la care te referi, scrie la comentarii pagina principala si iti voi raspunde la toate intrebarile tale.
    pup

    Răspunde

  4. amintiridinbucatarie
    Mar 25, 2013 @ 06:53:53

    Cera, sunt costisitoare ingredientele acestea ale tale, nou folosite?

    Răspunde

Lasă un răspuns

