Varza murata cu legume in straturi cu orez brun natural F1 &F2

 

Imagine atasata
Imagine atasata

Cantitatile depind de vasul care il folositi. Eu nu am cantarit  varza, dar orez am pus 200 grame , cate 100 grame pe un strat  2 pungutze a cate 100gr fiecare).

Varza mea asa a fost pusa la murat cu legumele   in ea, cimbru, chimion, ceapa, morcov, ardei  dar se poate face cu varza murata simpla, tocata si adaugate condimentele si legumele.
Mod de preparare:
Se unge vasul cu ulei, se pune in strat de varza cu legume, se preseaza, se pune un rand de orez, iarasi varza, peste randul de varza se mai presara putina boia de ardei dulce,piper si putin ulei si iarasi orez si se acopera cu alt strat de varza si se preseaza bine ca atunci cand este gata preparata sa se poata scoate din vas asa ca si lasagna. Vasul trebuie sa fie putin mai inalt, sa puteti pune si apa . Se acopera cu folie de aluminiu gaurita, si se lasa in cuptor 2 ore la foc mic.  Deasupra se presara verdeata. Se portioneaza caldutza.
Sfat: orezul brun, fierbe destul de greu cu atat mai mult intre straturile de varza si cu putina apa. Recomandat, a se oparii /tinut  in apa fierbinte inainte de a se pune straturi. Al meu, a fost al dente ,al dente:) in rest gustoasa tare varza in straturi.
Pe viitor, voi folosii orez basmati.
8 comentarii (+add yours?)

  1. bvalery
    Mar 03, 2013 @ 21:38:32

    Daaa, ii dadea un gust demential , dar asta e la Monti nu e voie .
    Ohh , bun e si cu ulei :)) ai pus ev sau de floarea soarelui ?

    Răspunde

  2. bvalery
    Mar 03, 2013 @ 21:30:32

    Foarte bine arata !
    Asa ,daaa sigur o sa=mi placa si mie ,spun asta ptr ca am crezut ca e fara strop de ulei .Cred ca am mostenit de la bunica , saraca ea spunea ca varza daca nu e unsa nu e buna :)) Daca e off ce am scris te rog mult sa stergi
    Pup cu drag .

    Răspunde

Lasă un răspuns

