Friptura pikanta la cuptor cu piure din faina de naut si cascaval F1 &F2

Imagine atasata
Friptura pikanta
din porcul taiat de noi (cotlet cu tot cu soric sau fara in punga magica)

Avem nevoie de o bucata de cotlet intreaga cu tot cu os si slaninuta cu sau fara sorici, condimente de care ne plac si sos de soya. 
Crestam in felii bucata de cotlet, condimentam , punem in punga magica cu osul in jos , adaugam sos de soya si inchidem punga si o punem la rece in frigider cam 2 ore, apoi gaurim punga si punem tava in cuptor ptr 1h la 180grade . Incercam cu o scobitoare daca este carnea moale, apoi taiem punga si lasam la rumenit.
 img_1451-small
 Cand a fost moale carnea am taiat punga si am transferat`o in tava de ceramica cu tot cu saft si am lasat`o la rumenit
 IMG_1492 IMG_1494 (Medium)
 Alta bucata cu sorici
 img_1333-medium
  Garnitura  de Ardei/Gogosari marinati in sos de rosii cu usturoi si piper, se gaseste pe blog in aceasta categorie la 
                         ”  Ceafa de porc picanta la cuptor cu trei garnituri”

7 comentarii (+add yours?)

  1. bvalery
    Mar 03, 2013 @ 21:41:44

    Sarutmana :*
    Nu am apucat sa vad ca e pe blog ,si cand am vazut ce grozav arata …hop si eu repede . Fara cascaval oare nu ar merge ?

    Răspunde

    • cerulina
      Mar 03, 2013 @ 21:49:33

      Nu iti place cascavalul? da un gust bun la piure.

      Daca nu iti place cascavalul, pune ceva telemea grasa si veche de oi sau faci fara.

      Eu raman la varianta cu cascaval:)

      Răspunde

      • bvalery
        Mar 03, 2013 @ 22:22:58

        Ohh, ador cascavalul si iubesc tot ce e branza si smantana , dar uneori am probleme de la ele …si am crezut ca merge si iasa la fel de pufos si gustos si fara 😦

      • cerulina
        Mar 03, 2013 @ 22:32:44

        Nu este o cantitate foarte mare de cascaval in tot piureul. Fa asa cum scrie in reteta si nu o sa patesti nimik.

        Garantez!

        pup

      • bvalery
        Mar 03, 2013 @ 22:37:49

        Ok , promit sa respect reteta cu cascaval :)Am incredere in tine !

  2. bvalery
    Mar 03, 2013 @ 21:34:48

    Foarte bine arata !!!
    Cera draga cum faci tu piure-ul din faina de naut de-ti iasa asa alba si spumoasa , juri ca e piure de cartofi la vedere , grozav de apetisant !

    Răspunde

Lasă un răspuns

