Racituri din carne de porc F1& F2

Imagine atasata

Cine nu are somn noaptea, gateste.

Am avut ciolan si o bucata de carne de porc pusa la desarat, din care am facut o tava de yena de racituri si in zeama fiarta ramasa, am mai completat cu apa, am adaugat legume si mazare galbena si am fiert si o supa crema de mazare galbena uscata.

Mod de preparare

Racituri

Am pus carnea si ciolanul, piper, foaie de dafin in cucta, apa pana la semnul permis si am lasat sa fiarba 1,15 h din momentul in care cucta este sub presiune si se micsoareaza flacara.

Cand este depresurizata cucta si se poate deschide, se strecoara zeama, carnea se dezoseaza si se aranjeaza in farfurii sau intr`o tava de yena. Zeama strecurata se aromatizeaza dupa gust cu usturoi zdrobit si sare daca mai trebuie. Se toarna in farfurii/vas peste carne. Deasupra se presara piper negru si boia rosie. Se lasa la rece.Eu le las la temperatura camerei sa se raceasca, apoi pun folie alimentara pe vas si pun in frigider.

Racituri acompaniate de ardei iute si patrunjel verde stropit cu otet in farfurie.

post-1316-13613564183449

Par cu grasime multa dar nu au decat un strat foarte subtire. 

2 comentarii (+add yours?)

  1. cerulina
    Feb 21, 2013 @ 21:28:45

    Mai aveam carne la saramura:)

    Răspunde

  2. geladumi
    Feb 21, 2013 @ 19:21:38

    Iti vine sa tai porcul si sa te apuci de piftii, privind ce ai tu aici, cerrulina!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

