Prajiturele din albusuri si nuca de cocos

Imagine atasata

Deci: 10 albusuri aveam le`am decongelat, ceva glazura mai aveam in frigi in care am mai pus unt cand am incalzit`o, apoi sus in dulap aveam o punga de cocos care ma intreba de cate ori deschideam dulapul daca mai tre sa stea mult acolo si gata zis si facut.

Un blat din 10 albusuri +10 linguri zahar+ 10 linguri faina+ 1 praf de copt, pus la copt, taiat asa cald iaca asa

Imagine atasata

pufos blat am facut

Imagine atasata

Apoi fiecare bucatica  rece am dat`o prin cioco calda si invartita prin cocos pe care l`am aurit putin in cuptor cat am pregatit si batut blatul.

Imagine atasata

Am copt in tava mare de 42cm si normal ca nu mi`a ajuns ptr toate bucatile cocosul au ramas 8 buc dezbracate vreo 3 le am mincat eu asa si celelalte le am muiat in cioco si le am lasat asa.

Si sectiunea 

Imagine atasata

Lasă un răspuns

