Placinta cu iaurt insiropata

 

post-1316-1344856760927

Ingrediente:

1 pachet foi ptr placinta
Crema de iaurt
900 gr iaurt
1 cana zahar
esenta de vanilie si rom (cate o fiola din fiecare)
putin praf de copt (un varf de lingurita)
coaja rasa de lamaie
8 oua
stafide
3 linguri cu varf de amidon
ulei/ unt topit ptr uns foile

Mod de preparare crema de iaurt

Zaharul, ouale intregi, amidonul, praful de copt, esentele, coaja rasa de lamaie se mixeaza pana obtinem o compozitie pufoasa. Adaugam iaurtul si mixam ptr omogenizare.

Mod de asamblare in tava

  2 foi unse cu unt topit sau ulei ridicate in sus pe peretii vasului iar restul pachetului de foi (400gr) le am taiat taitei lati si am alternat cu taiteii facuti din foi si cu polonicul din crema de iaurt si stafide.
 Se coace la 170-175` cam 45 de minute. Calda placinta se insiropeaza putin deasupra si restul se toarna cu lingura incet pe marginile placintei in asa fel sa ajunga siropul dedesubtul placintei.
 

Sirop:

1/2 cana (250 ml) miere de albine si zeama de la o lamaie mare.Se portioneaza caldut spre rece. Rece de pastreaza in frigider.
Pofta buna!
 

2 comentarii (+add yours?)

  1. amintiridinbucatarie
    Feb 20, 2013 @ 07:46:09

    cand??? ai timp sa gatesti atatea minunatii ?? cand ?🙂

    Răspunde

    • cerulina
      Feb 20, 2013 @ 08:27:44

      In timpul ramas liber. Am un program mai flexibil si atunci cum prind momentul bucataresc.

      Iti multumesc ca esti asa de des in bucataria mea si imi apreciezi bucatele mele alese si drese.

      Ai un blog frumos pe care si eu il vizitez, dar din criza de timp nu il pot vizita chiar foarte des.

      Te pup

      Răspunde

Lasă un răspuns

