Mere coapte umplute cu nuci si merisor glazurate cu ciocolata

Imagine atasata

Mere umplute cu merisor, nuci, scortisoara, zahar , coapte apoi racite si glazurate cu cioco fara lapte.

Imagine atasata

Glazurate

Imagine atasata

sectiune

Imagine atasata
trebuiesc glazurate de 3 ori cam la 5 min distanta si la ultima glazura trebuie incalzita putin. Stiti dc? ptr ca merele sunt cu coaja si aluneca glazura. Daca le curatam, numai aveau forma asa frumoasa si cred ca se si fleosteau. Oricum nu se tin mult in cuptor vreo 20 de min cred ca au stat sa ramana mai crocante Mi au placut asa cu cioco. De obicei le las asa cum le scot din cuptor ele se caramelizeaza putin de la zahar dar eu le am scos din tava si le am pus pe gratar la racit ptr ca stiam ca vor fi glazurite. gratarul cu merele coapte l`am pus deasupra chiuvetei si un castron sub el sa curga glazura. Aceiasi glazura se foloseste . 

Lasă un răspuns

