Felii de ciocolata

 

sirop de caramel si rom, crema de ciocolata, glazura cioco. Este super insiropata si buna buna.

Imagine Atasata

Imagine Atasata

Imagine Atasata

Blat

6 oua intregi +6 linguri de zahar +pik sare se bat la gramada cu mixerul pina se umfla, apoi se adauga 6 linguri de ulei, 4 linguri de faina+2 linguri cacao+1 plic praf de copt. Se amesteca bine totul si se pune la copt. Am copt in forma rotunda de tort, am racit blatul, taiat pe din doua, insiropat bineeeeeeeeee cu sirop de caramel +rom umplut cu crema si pus la frigider. Dupa 1/2 h scos, feliat luate cu grija ca sunt siropoase bine feliile, rasfirate pe ceva tava, glazurat si gataaaaaa. Eu glazura am facut-o oglinda dar asa cum mi a venit mie 

Crema:

Doua ciocolate dark de 200gr fiecare, rupte bucatele, pus 100gr de unt   bagat la microunde sa se topeasca , amestecat bine in ea apoi  se pune treptat intr-un pachet de unt  spuma si gata crema.

Sirop:

1 cana de zahar se caramelizeaza, apoi se stinge cu 1 si jumatate de apa si se lasa pe foc pina se topeste bine zaharul, se raceste si se adauga 2 fiole de rom.

Glazura:

1 ciocolata amaruie( 200gr)am rupt-o am pus lapte (cam 150ml) am topit bine colo ciocolata, pus 50 gr unt, si un plik de gelatina preparat separat si apoi pus in glazura, racit putin si amestecat intruna in olcutza si gata.

Lasă un răspuns

