Chec economic

IMG_2948 (Medium)

in forma cu model de silicon

DSC00042 (Medium)

glazurate casutele

DSC00049

casuta

IMG_2943 (Medium)

in dry cooker

IMG_2298

 sectiune dry cooker

IMG_2308 (Medium)

Ingrediente
2 oua intregi
1 cana de zahar
treisfert cana ulei
treisfert cana lapte
1 lingurita saligar (bicarbonat de amoniu)
1 strop de sare
2 cani de faina (nu indesate ) normal pusa faina in ea cu lingura pana`i plina fara sa indesati cu lingura.

1 lingurita coaja rasa de lamaie 

1 lingurita rasa de coaja de portocala

1 lingura de cacao neagra 

1 borcan de visine din compot fara samburi sau congelate 

Se poate face si cu stafide, cu / fara cacao. 

Mod de preparare:

Se amesteca toate la gramada, se pune treisfert din compozitie in tava unsa, sau cu hartie, se aranjeaza o parte din visine, apoi se adauga cealalta parte ramasa de compozitie pe care o amestecam cu lingura de cacao. Deasupra se aranjeaza visinele ramase.
Punem la copt in cuptorul preincalzit la 175` ptr 30-35 min (depinde de cuptor proba scobitoarea. Se pudreaza cu zahar sau se glazureaza.

Pofta buna!

6 comentarii (+add yours?)

  1. florin georgescu
    Mai 16, 2014 @ 15:28:14

    Buna ziua,

    O singura intrebare: va place mancarea gatita in MONOXID DE CARBON (gaz foarte TOXIC !) In toate aceste tigai (cu gauri pe flacara) este doar monoxid de carbon de la gazele arse ! O moarte sigura, dar lenta … !!??

    Numai bine !

    Răspunde

    • cerulina
      Mai 26, 2014 @ 05:44:29

      Puteti coace prajiturile sau sa gatiti in ce doriti D`voastra!

      Sa criticam sau sa facem observatii este cel mai simplu. Ptr mine……….. este altfel: vad ceva ce imi place si fac asa cum cred eu de cuviinta.Nu doriti sa luati si D`voastra acest exemplu?

      Numai bine!

      Răspunde

      • florin georgescu
        Mai 26, 2014 @ 08:47:22

        Nu ! … daca este gresit !

      • cerulina
        Mai 26, 2014 @ 09:55:31

        Ati inteles gresit mesajul meu ! 🙂 Parerea mea despre dry cooker mi`am expus`o pe un forum culinar tocmai……….. ca nu este pe placul meu. Am cumparat`o, am testat`o si am eliberat dulapul de bucatarie destinat oalelor. 🙂

        Ideea era: vad ceva, imi place si fac asa cum cred eu de cuviinta cu reteta respectiva. Asa cum stiu eu ca este bine. Acum sper ca m`am exprimat mult mai bine.

        O zi frumoasa sa aveti!

  2. Alina
    Ian 08, 2014 @ 16:59:20

    Buna, arata super prajitura! O sa incerc si eu varianta la dry cooker. Cu ce ai facut glazura?

    Răspunde

Lasă un răspuns

