Schnelle Sachertorte

 

DSC00855

 

DSC00872

 

Reteta am luat`o dupa un site Austriac. Eu…. am adaugat si la blat si la glazura mai multa ciocolata decat scrie in reteta.

 

Die köstliche Schnelle Sachertorte ist sehr beliebt. Hier ein schnelles Rezept für eine tolle Torte.

Zutaten für Portionen Zutaten-Menge mit eingegebenen Portionen umrechnung

 

1 Päckchen Backpulver

9 Stück Eier

220 Gramm Kochschokolade (geschmolzen)

220 Gramm Kristallzucker

220 Gramm Marillenmarmelade

220 Gramm Mehl

220 Gramm Öl

Zutaten für die Glasur:

150 Gramm Butter

150 Gramm Kochschokolade

Zubereitung:

Eier mit Zucker schaumig rühren, bis die Masse sehr hell ist. Langsam das Öl und die Schokolade hinzufügen und weiter rühren.Das Backpulver mit dem Mehl vermischen und in die gerührte Masse unterheben.Bei 170° ca. 1 Stunde backen, auskühlen lassen, in der Mitte durchschneiden, mit Marillenmarmelade füllen und rundherum bestreichen.Mit der Schokoladenglasur überziehen.

 

Traducerea

 

O reteta rapida ptr un tort mare. Sachertorte este un tort foarte popular in Austria.

Ingrediente ptr blat (10 portii)

1 pachet praf de copt

9 oua

220 grame ciocolata topita (eu am pus 300 grame)

220 grame zahar tos

220 grame gem de caise (eu 1, 1/2 borcan de 375gr)

220 grame faina

220 ml ulei

 

Ingrediente pentru glazura:

 

150 grame unt (eu 200gr)

 

150 grame ciocolata topita (eu 200gr)

 

Am pus la topit pe abur ciocolata si cand s`a topit putin am adaugat untul si am amestecat pana s`a topit si untul.

Mod de preparare:

Se amesteca ouale intregi cu zaharul pana cand devin o masa pufoasa si usoara (ca o spuma) folositi mixerul pe turbo. Se adauga incet uleiul in fir subtire, apoi ciocolata topita si lasata putin la odihna și se continua mixarea. Se amesteca praful de copt cu faina și se adauga in masa spumoasa. Se unge o forma(eu am folosit de 30cm) rotunda ptr tort cu unt sau ulei si se tapeteaza cu faina se toarna compozitia in forma si se pune in cuptorul preincalzit la o temperatura de 170 ° pentru aproximativ 1 oră proba scobitoarea. Se lasa sa se raceasca, se taie  in doua la mijloc si se umple cu gem de caise care se intinde pe toata suprafata. Se glazureaza cu glazura de ciocolata pe care o lasati si pe ea sa se odihneasca putin si amestecati cu lingura pana este suficient de grosuta. Din aceiasi glazura care pica de la glazurat tortul, faceti si bordura tortului (ornarea).Eu am intors blatul invers cand l`am umplut sa aibe suprafata dreapta.

 

 

Nota: In paranteza am scris cantitatile folosite de mine.<p> </p>Am explicat si cu ale mele cuvinte in afara de ce scrie in reteta.

 

 

 

2 comentarii (+add yours?)

  1. amintiridinbucatarie
    Feb 19, 2013 @ 07:14:05

    dumnezeule mare, mor!!! astia sunt preferati mei

    Răspunde

Lasă un răspuns

