Brie en Croute

Reteta este preluata dupa forumul Arta culinara.

DSC00334 (Medium)

Avem nevoie de aluat ptr foietaj

dulceata de caise sau de care doriti

cranberry

galbenus ptr uns deasupra

miere (eu am folosit)

Branza brie /camembert mic rotund    si se pune asa rotita intreaga   (eu am folosit care se vede si am taiat`o )

migdale/nuci

 

portionam branza daca este roata mare 

DSC00322 (Medium)

desfacem aluatul si il taiem cum se vede in imagine

DSC00323 (Medium)

Punem un strat de dulceata, cranberry

DSC00325 (Medium)

presaram migdalele si asezam branza

DSC00326 (Medium)

invelim bine branza in aluat, intoarcem bucata rezultata cu adunatura in jos si din aluat facem zabrele sia tasam peste bucata de aluat si branza

DSC00327 (Medium)

ungem cu ou si punem la copt pe 180 grade pina se rumeneste frumos

DSC00329 (Medium)

fierbinte ungem cu miere

DSC00330 (Medium)

sectiunea

DSC00334 (Medium)

2 comentarii (+add yours?)

  1. amintiridinbucatarie
    Feb 19, 2013 @ 07:16:59

    capitulez!!! nu stiu daca sunt in Rai sau in Iad…. agonie si extaz!!!
    bravo Cera 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

