Supa crema de rosii cu galusti din faina de naut si cascaval F1

Imagine atasata

(reteta de galusti Carmella)

2 oua intregi

4 linguri de cascaval ras pe razatorul mic

1 lingura  unt moale

 3 linguri pline  faina de naut

sare

Se bat ouale, se adauga faina de naut, sarea, cascavalul, se amesteca totul bine si se lasa sa stea cam 10-15 min la frigider, apoi se pun in supa cu lingura/lingurita/sprtiz. Se fierb pana sunt moi (ca si galustile de gris).

Sunt foarte bune!  Le folosesc si la supa de pui, gulyas,langa friptura cu sos etc.

Supa crema de rosii se poate face si fara zeama de mazare. Se pune apa/suc de rosii, rosiile pasate si condimentele de mai jos.

Am folosit zeama in care am fiert mazarea galbena, am pus suc de rosii, tarhon, cimbru, putina pudra de chimen, piper, am adaugat galustile  in supa, am asezonat cu frunze de patrunjel si codite de ceapa verde si putin ulei deasupra. 

 

Lasă un răspuns

