Porridge (budinca/terci cu tarate de ovaz)

 

post-1316-13606986267069 (1)

Un desert sau un mic dejun  sublim!

post-1316-13606985762059

Am vazut pe blogul lui Edith sub denumirea ”desert cu tarate de ovaz si lapte”

Eu am modificat atata cantitatile cat si ingredientele sa fie conforme Montignac.

Cum am facut eu:

Ingrediente:

2ooml smantana dulce ptr frisca 30% grasime

2ooml apa

1 lingura  rasa fructoza

8 linguri  tarate de ovaz rasnite  prin rasnita de cafea

esenta de rom

ptr decor: scorisoara, sirop de agave, migdale  

Mod de preparare:

Se pune smantana si apa intr`o craticioara antiaderenta, lasam pe foc sa se infierbinte, apoi turnam taratea pregatita in fir ca si la grisul cu lapte si amestecam. Lasam sa fiarba  amestecand  5 minute si budinca se ingroasa. Udam 2  boluri si turnam budinca in ele le lasam sa se racoreasca, apoi rasturnam pe farfurioara si presaram scortisoara, migdalele, siropul de agave.

post-1316-13606985672214

Pofta buna!

 

 

 

2 comentarii (+add yours?)

  1. Ramona
    Mar 03, 2013 @ 15:46:43

    Cerra cum e la gust? seamana cu laptele cu gris? o sa incerc si eu cu tarate si m-am gandit ca ar merge si combinatia lapte de cocos + faina de naut sau tarate sau quinoa…

    Răspunde

    • cerulina
      Mar 03, 2013 @ 15:59:24

      Poti pune in loc lapte de cocos. Eu zic sa o faci asa prima data cum este sa vezi ce buna este. Da, se aseamana cu grisul cu lapte.

      O sa fac si deserturi cu quinoa ca si mie imi este pofta de cate ceva gen imitatie tapioca:)

      Răspunde

Lasă un răspuns

