Maioneza vegetala

In  Categoria sosuri si salate a blogului se gasesc multe salate conforme Montignac.

 

post-40681-1355167543_thumb copy

 

  Ingrediente:                                         

100ml lapte soia

200ml ulei

zeama de lamaie dupa gust

sare, piper, usturoi la fel dupa gust si depinde la ce se foloseste maioneza

1 lingura de mustar ( ptr Montignac numai mustar de Dijon IG=35)

Toate la gramada si intr`un minut este gata tot.

post-40681-1355167465_thumb

atata iese din cantitatile de mai sus

post-40681-1355167514_thumb

 

 

 

cam asa de groasa iese

post-40681-1355167543_thumb copy

 

 

 

 

10 comentarii (+add yours?)

  1. cerulina
    Feb 22, 2014 @ 20:37:18

    Te pup mult bvalery! Tu atatea retete ai facut d ela mine ca nu pot decat sa te felicit si sa te pup ca ai avut incredere in mine:) Ma bucur ca toate au fost pe gustul vostru: 🙂 🙂 :*

    Răspunde

  2. mariana
    Feb 22, 2014 @ 12:32:14

    buna,eu nu am blender vertical.merge si cu mixerul?

    Răspunde

  3. Corina Scutaru
    Mar 26, 2013 @ 14:27:48

    Multumesc pentru aceasta reteta delicioasa. Am incercat-o si am ramas placut surprinsa, este nemaipomenita. Chiar si mofturosii suspiciosi care au incercat-o m-au felicitat.

    Răspunde

  4. cerulina
    Mar 03, 2013 @ 22:29:55

    Normal ca este mai usoara asa si sa sti ca o poti combina ptr ca are doar grasimi bune.

    Ma bucur ca ai incercat`o.

    pup

    Răspunde

    • bvalery
      Mar 03, 2013 @ 22:45:53

      Nu fac cantitate mare , prefer sa o fac proaspata , dureaza un minut , la cat de mult place tuturor , normal ca tot repet , si cu usturoi si fara , depinde cu ce se papa ,
      Am fost foarte fericita cand am citit ca merge combinata la tot ce visez eu , e minunat ! Asa sa tot traiesti :))

      Răspunde

      • cerulina
        Mar 03, 2013 @ 22:51:26

        Poi este logic da? ce contine sunt grasimi bune nesaturate. Eu ma gandesc la o salata de spaghete cu peste, legume crude si maioneza asta:)

      • bvalery
        Mar 03, 2013 @ 23:29:51

        Ohh suna bineee , abia astept sa-ti vad salata
        Esti plina de idei care mie-mi plac mult mult de tot
        Te felicit !

  5. bvalery
    Mar 03, 2013 @ 22:18:35

    Am facut si eu maioneza vegetala ,deatunci o tot fac , nu lipseste din frigider
    E extraordinar de buna !!! pe al meu sot il incanta mai mult decat maioneza clasica , spune ca e mai usoara , Cand am facut-o prima data am ramas uimita ce frumos legata si cremoasa a iesit ,
    Foarte buna , recomand cu caldura tuturor sa incerce .
    Multumim ca ne-ai fericit .
    Pupam zana de bucatarie .

    Răspunde

Lasă un răspuns

