Chec ” Adriana” F1

 

img_2065-small

Am facut asa: 4oua(batut albusurile separat) 6 linguri fructoza, in cana gradata am pus smantana 20%grasime pina a ajuns la 50 ml in cana (1 lingura plina), apoi am adaugat apa pina la 150 ml, 1oo ml ulei, 200 gr pudra de migdale (merg 250gr), coaja rasa de lamaie, coaja rasa de portocala,1 plic bicarbonat de amoniu+zeama de la 1/2 lamaie si 1 esenta de vanilie, 2 linguri cacao, pe care le`am pus in putin aluatlasat in bol la care am adaugat 1 lingura plina de smantana sa se subtieze cu cacaua, 1 mana de caise deshidratate pe care le`am tocat. Am copt intr`o tava de chec Lungime=30cm, latime=9cm. Am copt cam 1h la 170 grade la cuptorul meu. Proba cu scobitoarea.

checul copt are 30 cm lungime si 6 cm inaltime.

 

img_2061-small

Checul este dupa reteta Adrianei Nicoleta pe care am montificat`o si am facut doar jumatate din reteta originala.

5 comentarii (+add yours?)

  1. Dorina
    Feb 01, 2013 @ 09:39:37

    Tare fain arata , felicitari !

    Răspunde

  2. amintiridinbucatarie
    Ian 27, 2013 @ 17:23:56

    bine ai revenit pe 2013 cu deliciile tale 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

