Cuburi wafels cu budinca de tapioca si fructe de padure

 

 

 

IMG_0783 (Medium)

 

IMG_0744 (Medium)

 

 

 

 

Ingrediente:

 

IMG_0730 (Medium)

24 buc de  wafels (pachete de 250gr cu 12 buc de wafels)

Budinca de tapoica   (vezi reteta si ingrediente   pe blog)

450 gr fructe de padure

1 plic tort gelee

1 plic gelatina maruntita (cea transparenta dr oetker )

Mod de preparare:

Aranjam bucatile de wafels pe fundul  tavii intr`un strat  si pe laterale (masuram si taiem sa nu depaseasca marginea tavii bucatile puse pe laterale)  punem gelatina in cana cu putina apa sa se inmoaie apoi pe foc intr`o craticioara cu apa fierbinte (sa nu fiarba gelatina in cana), fierbem budinca conform instructiunilor care se gasesc la budinca de Tapioca, cand este fiarta budinca adaugam si gelatina din cana, amestecam si lasam sa se racoreasca dar nu sa se raceasca.

Turnam budinca peste randul de wafels apoi acoperim cu alt rand de wafels si punem fructele de padure si peste fructe plicul de tort gelee preparat dupa instructiunile dupa plic. Punem la rece pina a doua zi si portionam rece.

Este un desert foarte bun si se prepara repede.

 

Pofta buna!

 

3 comentarii (+add yours?)

  1. Lubita
    Ian 30, 2013 @ 13:07:50

    Felicitari pentru ce am gasit aici!!
    Budinca de tapioca este desertul meu preferat,eu am doar o singura reteta cu lapte de cocos,de aceea m-am inspirat putin de la tine!daca vrei sa vezi si reteta mea te invit pe blog:http://lulu-povestidinbucatarie.blogspot.ro
    Pup si o zi buna!!

    Răspunde

  2. amintiridinbucatarie
    Noi 22, 2012 @ 14:24:07

    exact cum se scurge gemul ala pe ultima poza, asa si saliva de la mine din gura
    si mi-ai zis doar sa nu mai intru la pagina ta flamanda, si nu te-am ascultat 😦

    Răspunde

Lasă un răspuns

