Ciorba de peste lipoveneasca

Va prezint  o ciorba de peste lipoveneasca la care se folosesc 4 feluri de pesti (eu am avut numai capete de crapi)2,500kg  si   niste fileuri .

Imagine atasata

Capetele de crap, peste care punem apa si punem capac si fierbem dar nu sa se faca terci  si avem grija sa luam spuma care se formeaza.

Imagine atasata

Pregatim legumele vreo 3cepe, 2 morcovi, ardei copt rosu si verde eu am pus doar rosu,ardei iute , (eu chilli in farfurie cativa ,cartofi taiati cubulete,  rosii coapte, frunze de patrunjel si usturoi pisat astea le punem la sfarsit, (otzet eu in farfurie).
Sare, piper si putin ulei.

Dupa ce au fiert capetele , strecuram zeama,spalam ceaunul, adaugam legumele si zeama si punem iarasi la foc.

Imagine atasata
 .
Rosiile coapte le`am pus la sfarsit terciuindu`le in sita deasupra ceaunului, lasand sa intre in sita si ciorba din ceaun.
Imagine atasata

Fierbem intr`o olcuta mai  mica fileul de peste luam spuma care se formeza si strecuram zeama si punem fileul in ciorba

Alegem carnitza de peste si adaugam in ciorba si punem patrunjelul verde si usturoiul

Gata ciorba lipoveneasca

Servim cu mamaliguta

(traditional se mananca  pestele separat cu mujdei si ciorba separat  cu mamaliga si mujdei)
Pofta buna!

Imagine

4 comentarii (+add yours?)

  1. geladumi
    Mar 26, 2013 @ 20:34:54

    Eu mananc peste foarte des si fac ciorbe bunute, dar tot am poftit la ciorba ta, cerrulina!

    Răspunde

  2. MARIAENUTA
    Apr 09, 2012 @ 15:23:49

    FOARTE BINE ARATA.ESTE O RETETA SUPER.FELICITARI .MULTUMESC MULT.

    Răspunde

Lasă un răspuns

