Prajitura de post cu fructe uscate

Ingrediente:

Cana masoara 250ml  (cana din care bem lapte, ceai)

2 cani faina (nu indesate)

2 linguri cacao

1,1/2 cana apa
1 cana de nuci macinate

1/2 cana nuca de cocos
3/4 cana de ulei
1 cana de zahar
1 borcan de 400gr dulceata de piersici    (lipseste din imagine)

(dar se poate pune dulceata sau gem din ce fruct dorit facut acasa nu cumparat cu gelfix).
1 plic si jumatate de saligar (bicarbonat de amoniu) stins cu zeama de lamaie.

1 fiola esenta de rom

Fructe: nuci samburi, merisor, stafide (cantitate dupa preferinta )

rahat.

Am batut toate la un loc (fara cacao).

Aluatul iese ca si  o crema destul de pufoasa

Am impartit crema in doua castroane(am lasat mai multa crema fara cacao de data asta)se poate impartii in mod egal.

Intr`un castron am adaugat 1 esenta de rom si o cana de nuci macinate, 2 linguri de cacao neagra si am pus in tava tapetata cu hartie si peste crema din tava am pus bucati de nuci, rahat, stafide.

In cealalta parte de crema am pus cam jumatate de cana nuca de cocos, am amestecat si am pus crema peste cea maro in tava si am presarat merisor , le`am apasat sa intre putin in aluat. 

Apasam putin cu un dos de lingura sa intre merisorul

 

 

 Am pus pe 170 grade si cred ca vreo 40 min test scobitoarea.

zaharul din dulceata se va carameliza putin si pare coapta. Faceti testul cu scobitoarea.

Scoasa din cuptor!

Racita si portionata!

Este o prajitura foarte gustoasa.

Pofta buna!

6 comentarii (+add yours?)

  1. Iustina Şi Ciprian Drugă
    Aug 02, 2014 @ 08:29:57

    Unde adaug dulceața? De ce blatul in care ai add nuca de cocos pare sa iba cacao?

    Răspunde

    • cerulina
      Aug 05, 2014 @ 21:23:04

      Cititi si urmariti cu atentie pozele. Dulceata de casa mai groasa nu cea din comert cu gel in ea sau gem se adauga in toata compozitia apoi vine impartirea.

      Răspunde

  2. valery
    Apr 10, 2012 @ 20:29:56

    abia astept sa-l prepar si eu ptr baietii mei🙂

    Răspunde

  3. cerulina
    Apr 09, 2012 @ 10:19:53

    Da, sa sti ca asa este : rapid,ieftin si bun, bun.

    Răspunde

  4. valery
    Apr 08, 2012 @ 21:02:56

    Extraordinar ! rapid , ieftin , minunat !!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

