Pasca cu smantana

Am prestat aceasta reteta cu mici modificari.

Am adaugat in plus la reteta

1 fiola esenta de vanilie

coaja rasa de portocala si de lamaie

am pus 4 linguri amidon si 3 de faina. (reteta cerea 7 linguri de faina)

am folosit 2 linguri de gris crud cu care am tapetat aluatul pus deja in tava inainte de a pune crema.

si am facut glazura de zahar pudra si suc de lamaie.

Ingrediente:

Am facut aluatul (iese un aluat mai moale)

Se intinde cu mana in tava

Am tapetat cu gris tava cu aluatul in ea

Trecem la crema de smantana
Zaharul din reteta punem intr-un castron mai mare

Adaugam peste el esenta de vanilie, zaharul vanilat, razatura de portocala si lamaie, si cele 7 oua intregi

Mixam cu mixerul pana arata asa

Incorporam faina si amidonul si batem apoi incorporam smantana cate un pik pana o terminam.

punem crema in tava

Lasam la foc mic eu (160 grade 1 h si jumatate fara sa miscam tava)

Coapta si racita putin si glazurata( dupa cum se vede in poza cu aluatul am lasat putin ptr cruciulita dar am uitat de el si am bagat tarta in cuptor apoi am lasat asa si gata coapta am facut o cruciulita din 2 piscoturi si am pus glazura de lamaie.

Racita bine si scoasa pe platou

Lasă un răspuns

